Klienci Banku Pekao SA dostali do rąk nowe narzędzie - bankowość mobilną Pekao24, dzięki której operacje finansowe zrealizują korzystając jedynie z telefonu komórkowego. Dostęp do konta w Banku Pekao SA jest teraz jeszcze łatwiejszy- brak komputera, długa podróż czy wyjazd na wakacje nie powinny stanowić żadnego problemu.
Bankowość mobilna Pekao24 to serwis umożliwiający klientom indywidualnym dostęp do rachunku przez telefon lub urządzenie mobilne z przeglądarką internetową.
Klienci Banku mogą teraz za pośrednictwem telefonu komórkowego przez całą dobę realizować operacje finansowe, które nie wymagają dodatkowego zatwierdzenia:
- przeglądać produkty i historię,
- realizować przelewy zdefiniowane,
- realizować przelewy z rachunku karty,
- spłacać kartę,
- otwierać E-lok@ty,
- doładowywać zdefiniowane wcześniej konto w telefonie,
- zapłacić za eFakturę,
- przeglądać rachunki funduszy inwestycyjnych.
Serwis mobilny jest naturalnym etapem rozwoju bankowości elektronicznej. Telefony komórkowe posiadają coraz więcej funkcji, są wyposażone w coraz lepsze wyświetlacze, a użytkownicy coraz częściej korzystają z Internetu przez telefon. Bankowość mobilna Pekao24 jest zatem odpowiedzią na zmieniający się styl życia i postęp technologiczny - mówi Rafał Witczak, dyrektor w Departamencie Bankowości Elektronicznej Banku Pekao SA.
Do swojego konta klient loguje się tak, jak do serwisu internetowego Pekao24 - loginem i hasłem maskowanym. Wystarczy uruchomić przeglądarkę internetową w telefonie komórkowym i wpisać adres m.pekao24.pl
Nawigacja w serwisie jest intuicyjna i nieskomplikowana. Grafika systemu została ograniczona do minimum, przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalności oraz przyjaznego wyglądu portalu, dzięki czemu strony ładują się szybko. Główne menu serwisu mobilnego podzielone zostało na takie same sekcje tematyczne, jakie dostępne są w serwisie internetowym. Dodana została nowa sekcja „Kontakt", która umożliwia zamówienie rozmowy z konsultantem Banku poprzez formularz kontaktu.
Korzystanie z bankowości mobilnej Pekao24 jest bezpłatne. Klient ponosi jedynie koszty połączenia z Internetem wg taryfy operatora. Opłaty za operacje finansowe są takie same, jak za operacje zlecane w serwisie internetowym Pekao24.
Bank Pekao SA działa od 80 lat i jest jednym z największych banków Europy Środkowo-Wschodniej. Dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (ponad 1000 placówek w całym kraju) oraz siecią ponad 4000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i 20 000 w całej Europie. Bank Pekao SA obsługuje ponad 5 milionów klientów.
Bank Pekao SA w 2010 roku otrzymał tytuł "Najcenniejszej polskiej firmy 2009 r." tygodnika "Newsweek" i AT Kearney Trzykrotnie zdobył tytuł Najlepszego Banku w Polsce w roku 2005, 2008 oraz 2009 przyznawany przez magazyn „Euromoney", tytuł Najlepszego Polskiego Banku w roku 2006, 2009 oraz 2010 magazynu „Global Finance", a także trzykrotnie był uznawany za Najlepszy Bank w Polsce w roku 2009, 2008 i 2004 przez magazyn „The Banker" .
Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która jest silnie zakorzeniona w 22 europejskich krajach, prowadzi ponad 9800 placówek oraz zatrudnia ponad 165 tys. osób, stanem na koniec 2009 roku.
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/bank-w-kieszeni